eBook: O třech vteřinách
Jakub Jirsák
Unikátním propojením byznys fotografie, grafiky a marketingu pomáhám firmám i živnostníkům vizuálně prezentovat jedinečnost jejich podnikání a tím zvyšovat zisky.

Připravuji: Co sdělíte zákazníkovi o svém podnikání během tří vteřin?

Máte pouze 3 vteřiny na představení svého podnikání. Velmi těžký úkol, viďte. A víte, že přesně to se stává pokaždé, když nový zákazník navštíví vaše internetové stránky nebo sociální sítě?

Připravil jsem pro vás eBook, ve kterém se seznámíte s důležitostí prvních třech vteřin ve vaší propagaci. Porozumíte tomu, co se děje v zákazníkově mysli, když poprvé navštíví vaše internetové stránky.

Díky tomuto eBooku získáte základní představu, jak tyto tři vteřiny nechat pracovat pro vás.

A jak díky nim nastartovat úspěšné podnikání.

Čtení tohoto eBooku vás posune o něco dál ve vašem podnikání. Začnete totiž o něm přemýšlet na nové úrovni.

Pro koho je eBook určený

Mnoho podnikatelů podceňuje sílu fotografií ve své internetové propagaci. Běžně věnují energii i čas přípravě textů pro svou propagaci. Výběr fotek nechají na poslední chvíli a věnují mu pár minut.

Přitom správné fotografie mohou udělat pro ně mnoho užitečné práce, které texty ani nedovedou.

Tento eBook je pro živnostníky a malé firmy ideálním úvodem do cílené práce s byznys fotografií. Dozví se zde, jaké příležitosti jim fotografie poskytují, pokud je správně používají ve své propagaci. To jim pomáhá zlepšit jejich podnikání.

Znalosti a dovednosti z oblasti fotografie nejsou nutnou podmínkou pro pochopení eBooku. Nebudete ani potřebovat nákladnou foto výbavu. Naučíte se přemýšlet nad svými byznys fotografiemi tak, abyste dokázali využít, co právě máte k dispozici. Pokud je pro vás focení jedna velká neznámá, připravil jsem pro vás srozumitelný eBook jak se vyhnout nejčastějším chybám při focení.

O autorovi eBooku

Mé fotografie používají po celém světě zástupy drobných podnikatelů, ale také velké firmy jako IBM, Lidl, Re/Max, či Komerční banka.

Dostal jsem se mezi dvě stovky nejprodávanějších fotobankových autorů po celém světě. Prodal jsem přes 800 tisíc licencí.

Abych se dostal mezi světovou špičku, musel jsem objevit způsoby, jak pravidelně vymýšlet nové fotografie, jak s nimi upoutat pozornost, a jak se neztratit v desítkách tisíc konkurujících fotografií.

Tyto mé unikátní znalosti jsem přenesl do byznys fotografie. Živnostníci i firmy totiž řeší stejné otázky. Jak zaujmout potenciálního zákazníka v záplavě ostatních komerčních sdělení? Jak přicházet s novými nápady na fotky?

Jmenuji se Jakub Jirsák. Vítejte v mém světě vědomé byznys fotografie, která oslovuje zákazníky. Nabízím své unikátní know-how, aby pomohlo i vašemu podnikání.