eBook: Nejčastější chyby nejen v byznys fotografii
Jakub Jirsák
Unikátním propojením byznys fotografie, grafiky a marketingu pomáhám firmám i živnostníkům vizuálně prezentovat jedinečnost jejich podnikání a tím zvyšovat zisky.

Připravuji: Jak se vyhnout nejčastějším chybám při focení

Expozice, čas, clona, hloubka ostrosti, střední šedá… Z toho jde všem hlava kolem. Možná si říkáte: „jak mi ale tohle vše pomůže v mém podnikání?“.

Připravil jsem pro vás eBook, který je zaměřený na techniku focení. Není ale další zbytečnou knížkou s cizími názvy, které vlastně nikoho ani nezajímají.

Najdete zde praktické příklady, jak řešit často se opakující situace při focení produktů.

Dozvíte se jednoduché kroky, pomocí kterých zvládnete vyfotit byznys fotky v domácích podmínkách. Také nejčastější chyby, které lze při focení udělat. Ale i další informace, které mohou posunout vaše byznys fotografie na novou technickou i estetickou úroveň.

Pro koho je eBook určený

Tento eBook je ideálním seznámením s technikou fotografie. Je určený pro ty, co si chtějí sami fotit vizuální propagaci podporující podnikání. S focením se ale zatím moc nekamarádí. Fotí na automat, a doufají, že fotky nějak dopadnou.

V eBooku se nejprve seznámí s vysvětlením nejčastějších chyb. Až poté následuje teoretičtější část. Vše je ale ve vztahu k byznys fotografii. Nečekejte zde informace jak se fotí krajina nebo jiné žánry, které většinou s propagací firem nesouvisí.

O autorovi eBooku

Mé fotografie používají po celém světě zástupy drobných podnikatelů, ale také velké firmy jako IBM, Lidl, Re/Max, či Komerční banka.

Dostal jsem se mezi dvě stovky nejprodávanějších fotobankových autorů po celém světě. Prodal jsem přes 800 tisíc licencí.

Abych se dostal mezi světovou špičku, musel jsem objevit způsoby, jak pravidelně vymýšlet nové fotografie, jak s nimi upoutat pozornost, a jak se neztratit v desítkách tisíc konkurujících fotografií.

Tyto mé unikátní znalosti jsem přenesl do byznys fotografie. Živnostníci i firmy totiž řeší stejné otázky. Jak zaujmout potenciálního zákazníka v záplavě ostatních komerčních sdělení? Jak přicházet s novými nápady na fotky?

Jmenuji se Jakub Jirsák. Vítejte v mém světě vědomé byznys fotografie, která oslovuje zákazníky. Nabízím své unikátní know-how, aby pomohlo i vašemu podnikání.