Včera bylo Valentýna. Svátek, který nemusím. Byl jsem zrovna ve městě vyřizovat několik věcí, a navzdory Valentýnovi jsem chtěl ženě koupit kytku. Zašel jsem do svého oblíbeného květinářství.
Na místě jsem uviděl dlouhou frontu. Nejsem jediný, kdo má toto květinářství v oblibě. Nechtělo se mi čekat, a tak jsem se rozhodl jít do jiného květinářství. Šel jsem kolem něj před nějakou chvílí, a bylo tam liduprázdno.
K prvnímu květinářství jsem se vracel jinou cestou. A narazil na … třetí květinářství. Bylo v ulici nově. Kdybych zrovna nechtěl manželce koupit kytku, nejspíš bych si ho ani nevšiml. Nakonec jsem voňavé překvapení koupil ženě tam.
Možná přemýšlíte, jak to souvisí s byznys fotkami. Výlohy jsou prvním kontaktem kamenného obchodu s potenciálním zákazníkem. Všimněte si, jak jsou výlohy dělané. Lákají vizuálně zákazníky dovnitř.
Ty dobré výlohy nemají kvanta textů co všechno u nich můžete koupit.
Vědí, že na upoutání pozornosti procházejícího zákazníka mají pouze pár vteřin. Pomíjím zde slovo sleva (nebo symbol procent), to je výjimka potvrzující pravidlo.
Vaše internetové stránky jsou výlohou. Bohužel mají plno vchodů, ne jen jeden.
Každá stránka vašeho webu musí být jakousi výlohou, která dokáže zaujmout procházejícího zákazníka během prvních pár vteřin.
Správná volba fotek může procházejícímu zákazníkovi ukázat, zda má vejít dovnitř.
Jaká je vaše výloha? Už slyšíte cinkání zvonečku u vchodových dveří a těšíte se na svého zákazníka?